І. Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти закладу
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ (ВИХОВАНЦІВ) У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (Наказ МОНМС від 13.04.2011 р. № 329 "Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти")
ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ 1 КЛАСУ (Наказ МОН від 20.08.2018 № 924 "Про затвердження методичних рекомендації щодо оцінювання навчальених досягнень учнів першого класу у Новій українській школі")
ВИДИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ: ПОТОЧНЕ, ТЕМАТИЧНЕ, СЕМЕСТРОВЕ, РІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТА ДПА (Наказ МОН від 05.05.2008 № 371 "Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти")
ключові та предметні компетентності;
наскрізні вміння;
ціннісні ставлення.
ІІ.Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності педпрацівників закладу
АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (Наказ МОН № 930 від 06.10.2010 р. «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників»)
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДПРАЦІВНИКІВ (Наказ МОН № 36 від 15.01.2018 р. «Про затвердження Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти»)
ПРОФЕСІЙНИЙ СТАНДАРТ «ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗЗСО» (Наказ Мінсоцполітики України № 1143 від 10.08.2018 р. "Про затвердження професійного стандарту "Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти"")
ІІІ.Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності керівника закладу