Капустян Валерія Олегівна - практичний психолог.
Практичний психолог — це спеціаліст, який має відповідну освіту та рівень кваліфікації і який надає психологічну допомогу учасникам навчально-виховного процесу у закладі освіти.
Річний план
роботи практичного психолога
КЗ КМР « Слобідська гімназія»
Капустян Валерії Олегівни
на 2024 / 2025 навчальний рік
Вступ
Склад психологічної служби в закладі освіти:
практичний психолог (0,5 ставка)
Нормативно-правові документи, на основі яких укладено план роботи:
План роботи психологічної служби КЗ КМР “Слобідська гімназія” на 2024-2025 навчальний рік складено відповідно до:
ü Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»;
ü Про затвердження Положення про психологічну службу в системі освіти України (Наказ Міністерства освіти і науки України №509 від 22.05.2018 р.);
ü "Типового Положення про центри практичної психології і соціальної роботи" (Наказ Міністерства освіти і науки України №385 від 14.08.2000 р.);
ü листа Міністерства освіти і науки України №1/9-529 від 05.09.2018 р. Про документацію працівників психологічної служби у системі освіти України;
ü "Про затвердження Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів ” (наказ від 19.19.2001р. №691);
ü Лист Міністерства освіти і науки України №1/9-557 від 28.10.2014 р. Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей ;
ü Наказу Міністерства освіти і науки України від 01.02. 2010 № 59 Про вжиття заходів щодо запобігання насильству над дітьми;
ü «Про охорону дитинства» (зміни до Закону);
ü «Про забезпечення організаційно – правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»;
ü Указ Президента України від 30.12.2000 № 1396/2000 «Про додаткові заходи щодо посилення соціального захисту багатодітних і неповних сімей»;
ü Наказу Міністерства освіти і науки України від 01.06. 2005 № 330 «Щодо захисту законних прав та інтересів дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»;
ü Лист МОН від 30.05.2022 № 1/5735-22 «Про запобігання та протидію домашньому насильству в умовах воєнного стану в Україні»;
ü Лист МОН від 12.04.2022 № 1/4068-22 «Щодо недопущення участі неповнолітніх у наданні інформації ворогу про військові позицій Збройних сил України»;
ü Лист МОН від 10.06.2022 № 1/6267-22 «Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України»;
І. Аналітична частина
У 2023-2024 навчальному році у даній школі навчалось 102 здобувачів освіти, усіх успішно переведено до наступного класу.
Практичний психолог школи протягом навчального року здійснював психологічний супровід освітнього процесу за основними напрямками діяльності з учасниками освітнього процесу: діагностика, профілактика, корекція, навчальна діяльність, консультування, просвіта.
Соціально-психологічні дослідження здобувачів освіти були спрямовані на виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні.
Корекційно-відновлювальна, розвивальна, просвітницька та профілактична робота із здобувачами освіти була спрямована на розвиток пізнавальної діяльності, формування позитивної мотивації до освітнього процесу, навичок самоконтролю, навичок соціальноприйнятих способів вираження негативних емоцій, відповідальної поведінки, формування позитивного образу «Я», згуртування здобувачів освіти у класному колективі, корекцію агресивності, емоційно-вольової сфери, зниження рівня тривожності, корекцію страхів, розвиток комунікативних навичок здобувачів освіти, соціальної компетенції, емоційного інтелекту, подолання егоцентризму, формування у дітей негативного ставлення до шкідливих звичок, навичок здорового способу життя.
Робота із здобувачами освіти молодшої вікової ланки була направлена на підготовку особистості до освітнього процесу, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, формуванню готовності до переходу у середню ланку здобувачів освіти 4 класу, своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості.
Робота з здобувачами освіти середньої та старшої вікової ланки була спрямована на допомогу в адаптаційний період п’ятикласників, усунення виявлених труднощів соціально-психологічного розвитку здобувачів освіти (недостатній рівень навчальних досягнень, порушення поведінки, емоційна нестабільність), міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі, зниження ризиків схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки, допомога в соціалізації здобувачів освіти 8-9 класів, профорієнтаційна робота.
Робота з педколективом орієнтувалась на оптимізацію емоційних станів, попередження «професійного вигорання», гуманізацію взаємин учасників освітнього процесу, творче подолання конфліктів, консультування із складних проблем в освітньому середовищі серед учасників освітнього процесу, допомогу у проведенні індивідуальної роботи із здобувачами освіти.
Запроваджено діяльність сторінки «Кабінет психолог» на офіційному сайті, де всі учасники освітнього процесу отримували просвітницьку та консультативну допомогу у вирішенні хвилюючих питань щодо навчання та виховання дитини в умовах дистанційного навчання.
Головним завданням служби за 2023-2024 н.р. було:
- Створення сприятливих умов для розвитку дитини, надання допомоги дітям з особливими освітніми потребами, встановлення зв’язків і дружніх відношень між учнем, сім’єю та школою;
- Забезпечення якісного психологічного супроводу навчально-виховного процесу;
- Науково-методичне і практичне забезпечення просвітницької роботи з педагогами, учнями та батьками;
- Орієнтація виховної роботи на соціально-психологічну профілактику негативних явищ в учнівському середовищі, превентивну освіту, профілактику девіантної і ризикованої поведінки підлітків; формування толерантної особистості;
- Розвиток у дітей творчих здібностей, підтримка обдарованих учнів, формування навичок самоосвіти і самореалізації особистості;
- Надання психологічної допомоги переміщеним особам та сім’ям учасників бойових дій ;
Спільними зусиллями служби та вчителів зрозуміти особливості дитини як підростаючої особистості, яка формується в контексті її життєвих умов, з урахуванням історії виховання, вікових, статевих та індивідуальних рис. За допомогою форм роботи служби, а саме: консультативної , психодіагностичної, корекційної та розвивальної, досліджували період адаптації учнів ( 1, 5 класи), особистісні особливості підлітків ( 6-9 класи), визначали професійні напрямки старшокласників, випускників (9 клас).
IІ. Цілепокладаюча частина
Основною метою діяльності психологічної служби є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх учасників навчально-виховного процесу.
Проблема, над якою працює практичний психолог:«Сприяння розвитку особистості шляхом формування психологічної та соціальної компетентності».
Мета: «Допомогти особистості в гармонійному розвитку, розвивати та підвищувати рівень педагогічних та інформаційних технологій, формувати соціально-психолого-педагогічні цінності особистості, життєві компетентності в розвитку творчого потенціалу учнів.»
Для організації належного психологічного, соціально-педагогічного супроводу учасників освітнього процесу необхідно реалізувати пріоритетні завдання на 2024/2025 навальний рік:
ü Психологічна допомога та емоційна підтримка учасників освітнього процесу.
ü Розвиток особистісних особливостей учнів шляхом сприяння їх соціалізації, розвитку морального виховання, толерантності, профілактики ксенофобії тощо;
ü Робота з переселенцями
ü Робота з постраждалими від війни
ü Підвищення компетентності педагогічних працівників у напрямі надання першої психологічної допомоги
ü Психологічне забезпечення освітнього процесу, супровід психічного, розумового, соціального і фізичного розвитку здобувачів освіти.
ü Психологічне та соціально-педагогічне забезпечення та супровід інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, консультативна та просвітницька робота з батьками.
ü Посилення профілактичної роботи із протидії торгівлі людьми.
ü Посилення роботи зі здійснення профілактичних заходів щодо зниження вживання алкоголю та наркотичних речовин підлітками.
ü Посилення профілактичної роботи з подолання правопорушень, злочинності серед неповнолітніх.
ü Забезпечення захисту прав і свобод дітей, створення безпечного середовища (запобігання насильству в закладі та домашньому насильству).
ü Просвітницька робота з учасниками освітнього процесу щодо загроз, які може нести інтернет (шахрайство, спам, кібербулінг тощо).
ü Популяризація ненасильницької моделі поведінки.
ü Інформування про соціально-небезпечні хвороби.
ü Продовження діяльності сторінки «Кабінет психолога» на сайті закладу та онлайн-консультування.
ü У своїй роботі практичний психолог орієнтується на запити адміністрації школи та учасників освітнього процесу (здобувачів освіти, батьків, педагогів). До активної співпраці долучити усіх учасників освітнього процесу.
ІІІ. Змістова частина
№ з/п | Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види та форми роботи | Термін проведення | Цільова група/аудиторія | Відмітка про виконання |
1. | Діагностика | |||
1.1. | Дослідження рівня сформованості адаптації до шкільного навчання (шкільної мотовації, емоційного стану): ü визначення рівня готовності дитини до навчання у школі (Орієнтовний тест А.Керна – І.Їрасека); | Вересень – Листопад березень (повторно) | Учні 1 класу | |
ü проведення діагностики емоційного стану першокласників у перші дні відвідування школи Методика «Школа звірів» (С. Панченко) | Учні 1 класу | |||
ü «Анкета для оцінювання шкільної мотивації й адаптації Н.Лусканової», | Учні 1 класу | |||
ü Опитувальник адаптації дитини до школи Ковальової-Тарасенко, методика «Будиночки» | Учні 1 класу | |||
ü анкетування вчителів та батьків; | Батьки учнів 1 класу | |||
ü відвідування уроків; ü спостереження за мікрокліматом у класному колективі; ü спостереження за стилем спілкування учнів з учителем та один з одним. | Класовод 1 класу | |||
1.2 | Дослідження рівня готовності учнів до навчання у середній школі: ü проведення соціометричного дослідження; | Вересень – листопад січень-лютий (повторно) | Учні 5 класу | |
ü вивчення мотивації навчання (Лусканова). | Учні 5 класу | |||
ü вивчення рівня шкільної тривожності за тестом Філліпса; | Учні 5 класу | |||
ü визначення ступеня задоволеності шкільним життям, рівня конфліктності та згуртованості класного колективу (Опитувальник «Мій клас») | Учні 5 класу | |||
ü діагностика вад особистісного розвитку (ДВОР) | Учні 5 класу | |||
ü визначення характеру психологічного комфорту учня у класі, емоційного стану (проективна методика «Дерево», Дж. Лампен) | Учні 5 класу | |||
ü анкетування батьків; | Батьки учнів 5 класу | |||
ü визначення ставлення учнів до навчальних предметів та навчання (Методика за Г.Н. Казанцевою) | учні 5 класу | |||
1.3 | Соціометрія | Вересень - Жовтень | Учні 2-9 класів | |
1.4 | Допрофільна діагностика схильності учнів до вивчення окремих предметів: ü методика «Профіль» (модифікація «Карти інтересів»); | протягом року (за потреби) | учні 6-7 класів | |
ü виявлення схильностей: «Опитувальник професійних схильностей Л. Йовайши» (модифікація Г.В.Резапкиной); | учні 6-7 класів | |||
ü діагностики особливостей мислення: Опитувальник типа мислення; | учні 6-7 класів | |||
1.5 | Діагностика обізнаності проблеми «ВІЛ/СНІДу» | Листопад-Грудень | Учні 7-9 класів | |
1.6 | Групова діагностика професійних інтересів нахилів, здібностей старшокласників: ü професійно-діагностичний опитувальник Клімова Є.О. | Листопад-Грудень Лютий- Березень | Учні 8-9 класів | |
ü визначення професійно-орієнтованого типу особистості Дж. Холланда; | Учні 8-9 класів | |||
ü карта інтересів (ДДО); | Учні 8-9 класів | |||
1.7 | Повторна психодіагностика учнів (для порівняння з результатами, які були виявлені у період адаптації на початку року) | Березень | Учні 1 класу | |
1.8 | Діагностична робота з дітьми, сім'ями вимушених переселенців. | За потреби | Учні, батьки | |
1.9 | Індивідуальна та групова діагностична робота за запитом. | За потреби | Учні, педагоги, батьки | |
1.10 | Дослідження комунікативних особливостей: ü тест В.Ф. Ряховського, | Березень | Педколектив | |
ü запитальник для аналізу вчителем особливостей індивідуального стилю своєї педагогічної діяльності | ||||
1.11 | Готовність дошкільників до навчання в школі: ü Малюнок людини. | Травень | Дошкільнята | |
ü Орієнтовний тест А.Керна – І.Їрасека | ||||
1.12 | Діагностика готовності учнів 4 класів до навчання в середній ланці школи: ü діагностика рівня тривожності (Філіпса); | Квітень-травень | Учні 4 класу | |
ü статус у колективі, характерні риси взаємин з однолітками (соціометрія); Дж. Морено. | ||||
ü відвідування уроків з метою вивчення ставлення вчителя до учнів, стилю проведення уроків і впливу цих факторів на засвоєння навчального матеріалу | ||||
1.13 | Індивідуальна діагностична робота з дітьми, що потребують підвищеної уваги ü «Тест шкільної тривожності» (Філліпс), | за запитом педагогів | учні , що потребують підвищеної уваги | |
ü «Методика діагностики стану агресії» (Басса-Дарки), | ||||
ü «Методика виявлення типу темпераменту» (Айзенк), | ||||
ü анкета гіперактивності (Калити), | ||||
1.14 | Пошук обдарованих учнів: ü анкета мотивації Пашнева | протягом навчального року | учні 2-9 класів | |
ü методика визначення головної півкулі мозку Ликсмана | ||||
ü тест «Здібності школяра» Петрушин | ||||
1.15 | Діагностика родинних відносин: ü Проективна методика "Кінетичний малюнок родини", ü тест «Ваше виховання». | за потреби | учні, батьки | |
2. | Профілактика | |||
2.1 | Воркшоп «Плекаємо ресурсність: власну та учнівську» | Жовтень | Педагоги | https://drive.google.com/drive/folders/1Qfq1UD_Ufir7KKINUXN6F6-8TZMZVh1M |
2.2 | Заняття «Національна дитяча «гаряча лінія» – для дітей та про дітей» | Жовтень | Учні 5-9 класів | |
2.3 | Бесіди з профілактики булінгу "Не смійся з мене. Вирішення конфліктів мирним шляхом» | Жовтень | Учні 7-9 класів | |
2.4 | Заняття з елементами тренінгу«Попередження випадків насильства та жорстокого поводження з дітьми» | Грудень | Учні 7-9 класів | |
2.5 | Тренінг «Я – лідер» | Грудень | Учні 9 класу | https://drive.google.com/drive/folders/1cQpkF0Y__uVszJ4GuGZBGXTGC3h5N5Wp |
2.6 | Година спілкування «Безпечний Інтернет»Шеремета Тетяна Петрівна | Вересень | Учні 2-9 класів | https://drive.google.com/drive/folders/16nMnYeSnwgKydvU5Omz0ulfF3mFhE_Mo |
2.7 | Тренінг «Я – цілий світ» (подолання суїцидальних нахилів) | Лютий | Учні 8-9 класів | |
2.8 | Тренінгове заняття "Шляхи подолання стресу" | Січень | Учні 7-9 класів | |
2.9 | Психолого-педагогічний семінар на тему: «Профілактика емоційного вигорання педагогів» | Березень | Педагоги | |
2.10 | Тренінг «Знай права дитини» | грудень | учні 5-9 класів | |
2.11 | Акція «16 днів проти насильства» | листопад-грудень | учні, батьки, педагоги | За окремим планом |
2.12 | Тематичні заходи «СНІД! Не залишимося байдужими!» | листопад | учні, педагоги | За окремим планом |
2.13 | Тренінг «У світі емоцій та почуттів» | лютий | Учні 1-4 класів | |
2.14 | Практичне заняття «Я, ти, він, вона» (протидія булінгу) | жовтень | Учні 1-6 класів | |
2.15 | Казка "Попелюшка" - вивчаємо права дитини | грудень | Учні 1-4 класів | |
3 | Корекція | |||
3.1 | Корекція дезадаптації першокласників «Адаптація першокласників до школи» (Белік Л.М.) | грудень-січень (за потреби) | Учні 1 класу | https://drive.google.com/drive/folders/1AN7eK1Npcz0z3_fKQ82os_3tMmfNwxNr |
3.2 | Корекція дезадаптації п’ятикласників Корекційно-відновлювальна програма Адаптація учнів до нових умов навчанняШереметаТетяна Петрівна | листопад-грудень (за потреби) | учні 5 класу | https://docs.google.com/document/d/1U_uAmvxhrNESB_1FVZQz4d_h31p96oSa/edit |
3.3 | Підвищення стійкості до переживання наслідків стресу школярами після психотравмувальних подій , корекційно-розвиткова програма «Безпечний простір» | Протягом року | Учні | https://kmarehab.com/bezpechnyy-prostir-posibnyk-dlia-psykholohiv-ta-sotsialnykh-pedahohiv/ |
3.4 | Програма корекції стресових розладів і тривожності у дітей та підлітків Кунаєва Ірина Юріївна | Протягом року (за потребою) | Учні | |
3.5 | Психокорекційний комплекс з проблеми: «Неуспішність учнів початкових класів як наслідок недостатнього розвитку уваги». | Протягом року (за потребою) | Учні 2-4 класів | |
4. | Навчальна діяльність | |||
5. | Консультування | |||
5.1 | Індивідуальне та групове консультування педагогів та батьків учнів перших класів з питань адаптації та проблем, які були виявлені під час дослідження готовності до навчання. | Вересень-Жовтень | Батьки учнів 1 класу | |
5.2 | Консультування класних керівників про індивідуальні особливості учнів 1-го та 5-го класу. | Вересень | Педагоги 1 та 5 класів | |
5.3 | Групове та індивідуальне консультування учнів з питань: | Протягом року | Учні 5-9 класів | |
ü психологічна допомога та емоційна підтримка учнів робота з ВПО | ||||
ü відносини з протилежною статтю; | ||||
ü конфлікти в колективі; | ||||
ü взаєморозуміння з батьками, педагогами; | ||||
ü проблеми особистісного зростання; | ||||
ü вибір професії; | ||||
ü проблеми у навчанні, неуспішність. | ||||
5.4 | Консультативні бесіди за результатами діагностики. Надання рекомендацій | Протягом року | Учні, педагоги, батьки | |
Індивідуальні психологічні консультування , бесіди з батьками учнів «групи ризику» | Протягом року (за запитом) | Батьки | ||
Індивідуальні консультації для здобувачів освіти 9 кл. з питань профорієнтації та за результатами діагностичних методик | Протягом року (за запитом) | Учні | ||
5.5 | Консультування педагогів з питань оптимізації навчально-виховного процесу | Впродовж навчального року | педагоги | |
5.6 | Групова та індивідуальна консультативна робота за запитом. | За запитом | Учні, педагоги, батьки | |
5.7 | Консультації дітей – вимушених переселенців, дітей, постраждалих унаслідок військових дій та їх батьків щодо розвитку самооцінки, соціалізації, розвитку товариськості | За потребою | діти, батьки | |
5.8 | Консультації для батьків: ü «Як допомогти дитині в умовах війни» | Протягом року | Батьки | |
ü зниження тривожності , | ||||
ü стабілізація емоційного стану | ||||
ü спілкування з дітьми, нормалізація відносин; | ||||
ü проблеми у поведінці дітей; | ||||
ü проблеми у навчанні дітей; | ||||
ü результати діагностики дітей; | ||||
√ особисті проблеми батьків. | ||||
6. | Просвіта | |||
6.1 | Виступи на батьківських зборах повідомлення результатів психологічних досліджень, надання рекомендацій, лекторій для батьків: ü «Як допомогти дитині в умовах війни», | Педагоги Батьки | ||
ü «Шкільні труднощі, як з ними впоратися батькам першокласника», | ||||
ü «Психологічні особливості розвитку дитини підліткового віку», | ||||
ü «Психологічні особливості адаптації дитини до шкільного навчання», | ||||
ü «Як допомогти дитині у виборі майбутньої професії», | ||||
ü «Самопізнання як основа психологічного здоров’я» | ||||
ü «Безпека дитини в мережі Інтернет», | ||||
ü «Stop-булінг. Три проблеми батьків, які впливають на дитячу агресію». | ||||
6.2 | Проведення психолого-педагогічних семінарів (Підготовка буклетів, пам’яток тощо): ü Особливості організації дистанційного навчання в умовах військового стану; | Вересень | Педагоги | |
ü Причини насилля у дитячому колективі; | Листопад | |||
ü Причини агресивної поведінки школярів та їх профілактика; | Січень | |||
ü Дискримінація як засіб соціалізації. Вікові та гендерні особливості шкільних знущань. | Лютий | |||
ü Сприяння професійного самовизначення учнів випускних класів | Квітень | |||
6.3 | Організація та проведення «Тижня психології» | Квітень | Учасники освітнього процесу | |
6.4 | Розробка рекомендацій батькам молодших школярів для покращення адаптаційного періоду | Вересень | Батьки 1 класу | |
6.5 | Бесіда з учнями 5 класу «Адаптаційний період в оцінюванні учнів 5 класу» | Вересень | Учні 5 класу | |
6.6 | Урок з медіаграмотності «Як навчитися відрізняти фейки від правди», Шеремета Тетяна Петрівна | жовтень | Учні 5-9 класів | https://drive.google.com/drive/folders/1nGsxvVWn2QOC-TZVmWRJ-3ERfpzpAuvN |
6.7 | Година спілкування з переглядом фільму «Комп’ютерна залежність» | Травень | Учні 5-9 класів | |
6.8 | – інформування з проблем торгівлі людьми; – інформування з питань запобігання та протидії домашньому насильстві в умовах воєнного стану в Україні; – формування у здобувачів освіти національних та європейських цінностей; | Протягом навчального року | Педагоги | |
6.9 | Інші виступи | за запитом | Педколектив | |
6.10 | Дистанційна робота: - розміщення матеріалів на сайті школи ; - онлайн консультування, бесіди. | в умовах карантину та військових дій | Учні 1-9 класів | |
6.11 | «Людина починається з добра» | Грудень | Учні школи | |
6.12 | Всесвітній день боротьби зі СНІДом «Ми за майбутнє без СНІДу». | Грудень | Учні 5-9 класи | |
6.13 | Бесіда з учнями 5-11 класів «Злочин. Причини та наслідки». В рамках співпраці з правоохоронними органами | Квітень | Учні 5-9 класів | |
6.14 | Година спілкування «Як обминути лихо» з переглядом відеофільму «Станція призначення – життя» | Березень | Учні 8-9 класів | |
6.15 | Тренінгове заняття «Розвиток креативності у педагогів» | листопад | Педагоги | |
6.16 | Психологічний хаб "Спіймай Dzen або прокачай свій Basik Ph" | квітень | Педагоги | https://drive.google.com/drive/folders/1ESY0OYLKY4a-T2ejIhXLwU_2TWt88H2q |
7. | Інше | |||
7.1 | Планування роботи на навчальний рік | Серпень | Практичний психолог | |
7.2 | Планування роботи на місяць | Щомісяця | Практичний психолог | |
7.3 | Щоденне оформлення документації | щоденно | Практичний психолог | |
7.4 | Консультації в районному методичному кабінеті | Щомісяця | Практичний психолог | |
7.5 | Робота в бібліотеці, самопідготовка | Щомісяця | Практичний психолог | |
7.6 | Оформлення звітної документації | Грудень Квітень | Практичний психолог | |
7.7 | Підготовка до проведення тренінгових занять, ігор з учнями, батьками, педпрацівниками | Напередодні заходу | Практичний психолог | |
7.8 | Підготовка необхідних діагностичних матеріалів, планування діагностичних заходів | Серпень-Вересень | Практичний психолог | |
7.9 | Методична підготовка до профорієнтаційної роботи в 9 класі | Листопад | Практичний психолог | |
7.10 | Підготовка до виступів на батьківських зборах | Протягом року | Практичний психолог | |
7.11 | Пошук обдарованих дітей, заповнення їх паспортів | Серпень - Вересень | Обдаровані діти | |
7.12 | Здійснити аналіз організації літнього відпочинку школярів, зокрема дітей-сиріт, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей. | Серпень | Практичний психолог | |
7.13 | Оформлення висновків та рекомендацій за підсумками діагностичної роботи | Протягом року | Практичний психолог | |
7.14 | Складання індивідуальних та групових розвивальних та корекційних занять | Протягом року | Практичний психолог | |
7.15 | Надання організаційно-методичної допомоги та психологічної підтримки учасникам освітнього процесу під час воєнного стану. | Протягом року ( за запитом) | Практичний психолог | |
7.15 | Складання банку даних психологічного інструментарію | протягом року | Практичний психолог | |
7.16 | Зв’язки з громадськістю: ü Взаємодія з недержавними громадськими організаціями. | Протягом року | Практичний психолог | |
ü Відвідування учнів вдома, бесіди з батьками. | ||||
ü Відвідування батьків за місцем роботи | ||||
ü Відвідування різних служб з метою консультацій | ||||
ü Співпраця з педагогами та психологами навчальних закладів | ||||
ü Взаємодія з органами виконавчої влади та громадським самоврядуванням | ||||
ü Співпраця з медпрацівниками | ||||
7.17 | Підтримувати зв’язки з ІРЦ | Протягом року | Працівника ІРЦ | |
7.18 | Написання аналітичних довідок | Протягом року | Практичний психолог | |
7.19 | Ведення документації | Протягом року | Практичний психолог | |
7.20 | Відвідування уроків, психологічний аналіз уроків | Протягом року | Практичний психолог | |
7.21 | Оволодіння новими діагностичними методиками та методами проведення корекційних та розвивальних тренінгів | Протягом року | Практичний психолог | |
7.22 | Підтримання зв’язків з ІРЦ та іншими соціальними організаціями | Протягом року | Практичний психолог | |
7.23 | Відвідувати семінари психологів, заходи з питань психологічної просвіти. | Постійно | Практичний психолог | |
7.24 | Виготовлення пам’яток, інфографіки, листівок, плакатів «Безпека в Інтернеті», «Безпечна школа», «Маркери булінгу», «Як допомогти дітям впоратися з булінгом», «Ми усі рівні!» | Протягом року | Практичний психолог |