Слобідська ЗОШ І - IIIступенів

Додатки до опису творчого досвіду

Додаток №1

Тести по біографії М.В. Гоголя

Вчитель Ільєнко Л.А.

1. Де народився М. В. Гоголь?

а) у Полтаві;

б) У містечку Великі Сороченці;

в) у селі Василівна.

2. Де навчався Гоголь?

а) у Полтавському повітовому училищі та в Гімназії вищих наук у Ніжині; б)У Полтавській вищі школі;

в) у Петербурзькій гімназії.

3. Куди поїхав шукати роботу після закінчення навчання?

а) до Москви;

б) до Петербурга; в)до Києва.

4. Ким мріє стати?

а) актором чи режисером; б)вчителем;

в) службовцем.

5. Ким почав працювати?

а) актором;

б) режисером;

в) дрібним чиновником.

6. З ким із знаменитих письменників познайомився Гоголь?

а) Пушкіним, Жуковським;

б) Шевченком;

в) Гюго.

7.Який свій твір М. Гоголь спалив?

а) « Ніч перед Різдвом»;

б) «Вій»;

в) « Ганс Кюхельгартен»

8. Хто допоміг Гоголю У написанні « Вечорів на хуторі біля Диканьки»?

а) мати своїми листами ;

б) Пушкін порадами; в)Жуковський підказкою сюжетів.

9. У Яку збірку увійшла повість « Тарас Бульба» ?

а) « Вечори на хуторі біля Диканьки»;

б) « Миргород»; в)« Арабески».

10. Куди любив приїжджати Гоголь на Україні?

а) У Василівну та до Києва;

б) у Полтаву;

в) до Харкова.

11 .У яких країнах лікувався Гоголь?

а) у Росії;

б) США;

в) у Німеччині, Франції, Італії.

12. У якому році помер?

а) 1851;

б) 1860;

в) 1865.

Додаток №2

Літературна вікторина за твором Екзюпері «Маленький принц»

Робота учениці 7 класу Юраш Яни

1. Яке почуття переповнювало пілота, коли він пояснював хлопчикові, що

вміє літати? (Гордості)

2. Скільки років минуло відтоді, як хлопчик покинув пілота разом із своїм

баранцем? (6)

3. Що вигукнув король, побачивши маленького принца? (А, ось і підданий!)

4. Для чого призначений капелюх честолюбця? (Для вітання)

5. Що порадив честолюбець маленькому принцу? (Поплескати в долоні)

6. Якою по рахунку була найменша планета? (5)

7. Для чого на п'ятій планеті якраз вистачало місця? (Для ліхтаря й

ліхтарника)

8. Якого кольору була хустинка, якою ліхтарник витер з обличчя піт?

( Червоною)

9. Як називалася сьома планета? (Земля)

10. На що сів хлопчик, коли змія розповіла, що він знаходиться в пустелі?

(На камінь)

11. З чим змія порівняла свою силу? (3 пальцем король

12. Скільки було пелюсток на квітці, яку зустрів маленький принц у пустелі?

(3)

13. Що зробив принц, повалившись на траву в саду з трояндами? (Заплакав)

14. Під яким деревом пролунав голос лиса? (Під яблунею)

15. Що попросив хлопчик у лиса? (Погратися з ним)

16. Скільки часу минуло з дня аварії в пустелі? (Тиждень)

17. З ким маленький принц розмовляв під муром? (Жовтою змією)

18. Який погляд був у хлопчика? (Задумливий)

Додаток №3

Картки з різнорівневими завданнями до повісті М. Гоголя «Тарас Бульба»

Вчитель Ільєнко Л.А.

КАРТКА №1 (3 рівень ) 1. Хто такий Гоголь? 2.Назвіть основні збірки повістей. 3.Чому Гоголя називають російським письменником ?
КАРТКА №2 ( З рівень ) 1. Розкажіть про прибуття синів додому після навчання. 2. Як батьки зустріли синів ?
КАРТКА №3 (3 рівень ) 1. Яке рішення прийняв Тарас стосовно синів? 2. Як мати відреагувала на рішення Тараса?
КАРТКА №4(3 рівень ) 1.Чому Гоголь не називає імені матері? Розкажіть про сімейне життя цієї жінки. 2. 3ачитайте уривки, в яких описується невимовне горе матері.
КАРТКА №5 ( 3 рівень ) 1.Розкажіть про навчання Остапа і Андрія в бурсі. 2.Яке відношення має дочка ровенського воєводи до життя Андрія?
КАРТКА №6 ( 3 рівень ) 1.Дайте загальну характеристику Січі та її законів. 2.Розкажіть про поведінку запорожців у селах, де жили поляки.
КАРТКА №7 (3рівень) 1. Наведіть приклади козацької доблесті у боях під містом Дубно. 2.Розкажіть про зраду Андрія.
КАРТКА №8 (4 рівень ) 1.Розкажіть про подвиг Остапа , Тараса і порівняйте із зрадою Андрія. 2. 3ачитайте місце вбивства батьком сина.
КАРТКА №9 ( 3 рівень ) 1. В які моменти найяскравіше виявилася велич духу Т.Бульби. 2.Проаналізуйте уривок, де описується смерть Бульби.
КАРТКА №10 (3 рівень) 1.Охарактеризуйте образ Тараса. 2.Визначте тему повісті, її головну думку (ідею).
КАРТКА №11 1. Дайте порівняльну характеристику образів Остапа і Андрія. 2.Чи правильно поступив Тарас, вбивши власного сина?
КАРТКА №12(1-2 рівень) 1.Назвіть автора та назву твору, що вивчаємо. 2.Перерахуйте імена героїв повісті „Тарас Бульба".
КАРТКА №13 (4 рівень) 1.Підготуйте усний виступ ( 5 хв.) на тему: "Героїка подвигів українського козацтва"

Додаток №4

Ігри з творчим завданням на уроках світової літератури (Вайльд «Зоряний хлопчик»)

Вчитель Ільєнко Л.А.

1. «Мозковий штурм» - поясни назву казки відповідно до уривку тексту

2. Кому з героїв належать слова?

- Оце такий кінець нашим великим сподіванням. Немає нам з тобою щастя… (лісоруби)

- Своїм дітям не вистачає хліба, ати хочеш годувати ще й чужих? (дружина лісоруба)

- Гляньте! Он під гарним зеленим каштаном сидить брудна старчиха. Ходімо проженемо її звідти … (хлопчик – зірка)

- Благаю вас, покличте його негайно, бо я обійшла весь світ, шукаючи його (старчиха)

- Ти виколов мені очі. Як же я можу бачити? (кріт)

3. Викресліть у ряду слів зайве:

Хлопчик – зірка, характер, жорстокість, самолюбство, пихатість, ніжність, злість, неправдивість

4. Розгадайте слово, що є ключовим у визначенні ідеї твору

(бездушність).

5. «Мозковий штурм»: лісорубові донька сказала:

а) «Чи ж то найбільше горе – втратити вроду». А що на вашу думку є

найбільшим горем?

б) «Вся його колишня врода знов повернулася до нього, тільки в очах він

побачив щось нове, чого раніше ніколи в них не бачив,» - як ви

гадаєте, що незвичайного побачив хлопчик у своїх очах?

6. Перекажіть уривок, що відповідає малюнку.

5 клас. Андерсен "Соловей"

1. Гра "Відгадай героя"

- Я хочу, щоб вона сьогодні ж увечері була в палаці і співала мені.(Імператор)

- О Боже! Я добре знаю солов'я! О! Як він уміє співати! (Куховарочка)

- Чи це можливо? Я ніколи не уявляв його собі таким!

Який у нього простий вигляд! (Камергер)

- А ти віддаси мені за це розкішну золоту шаблю? Віддаси мені свій прапор? (Соловей)

2. Гра " Кмітливість"

Завдання: завершити речення своїми словами.

- Це було вже багато років тому, але саме через те і варто...

- Соловей співав так чудово, що на очах імператора...

- Він мусив лишитися при дворі. Він мав власну клітку і право...

- Минуло п'ять років, і країну спіткало справжнє велике лихо. Імператор...

- Ти співатимеш, коли захочеш, а штучну пташку я ...

3. "Мозковий штурм"

Як ви розумієте крилатий вислів: "Краса врятує світ"? Як можна цей вислів застосувати до казки Андерсена?

4.Гра "Естафета"

Умови: клас поділяється на дві команди. Кожна команда називає по одному слову, що означає героя або предмет з казки. Перемагає та команда, що назвала слово останньою.

Додаток № 5

Самостійна робота у вигляді різнорівневих завдань для 11 класу до теми

« Авангардистські й модерністські тенденції в поезії початку 20 століття»

Вчитель Ільєнко. Л.А.

Самостійна робота у вигляді різнорівневих завдань

1. Послухайте уривки з поезій, визначте автора і тенденції, що переважають у

творі. (Г. Аполлінер "Міст Мірабо", Р.Рільке "Всесвіт є змінний...").

2. Розмежуйте поняття "авангардизм", "модернізм". Відповідь аргументуйте.

3. Традиції і експериментаторство у поезії Початку XX століття. (Аналіз

поезій Рільке й Аполлінера за вибором учнів)

Творчі завдання дослідницького характеру

1. Зіставлення легенди про Лорелей з тематичними поезіями Г.Гейне і

Г.Аполлінера.

2. Роль поета, його світовідчуття у поезіях Р.Рільке (через міфологію,

традиції жанру сонета).

Додаток №6

Малюнок до твору М.В. Гоголя «Тарас Бульба»

Робота учениці 8 класу Миколенко Альони

Додаток №7

Твір на тему: «Мої роздуми над образами синів Тараса Бульби (за повістю М.В. Гоголя «Тарас Бульба»)»

Робота учениці 8 класу

Прилуцької Олександри

Батьківщина... Що означає це поняття для кожного з нас? Для мене - це рідний куточок, де я народилася й живу, де мені завжди раді. Куди я завше можу повернутися, де мені допоможуть і розрадять. Де поряд зі мною живуть батьки, друзі, прості люди. Немає у світі нічого кращого за рідний край, за рідну Батьківщину!

Моя рідна Україно, яких тільки випробувань не випало на твою долю, хто тільки не зазіхав на твоє багатство, красу, родючі землі, працелюбний народ! Та завжди на твій захист ставали мужні сини, славетні українські лицарі. Загляньмо в історичне минуле України. Досить часто ми чуємо вислови: «козацька відвага», «козацька мужність», «козацька демократія», «козацькі закони»... Хто ж вони, оті козаки? Якими вони були? Яка їхня роль в історії нашої держави?

Горді сини вільних степів, безмежно сміливі, витривалі, вольові, вірні у дружбі і безпощадні до ворогів. Славилися ці горді лицарі глибоким патріотизмом і безмежною вірністю вірі християнській.

Тема Батьківщини та патріотизму є провідною у творчості багатьох письменників. Серед них і російський письменник М.В. Гоголь зі своєю знаменитою повістю «Тарас Бульба». Прочитавши цей твір, я задумалася над образами синів Тараса - Остапа і Андрія. Мене вразили їхні характери, поведінка і врешті решт - їх доля, яка напряму була зв'язана з поняттями «Батьківщина» та «патріотизм». З першої сторінки повісті в моїй уяві постають два великі, сильні, кремезні хлопці, які приїхали додому після довгого навчання: «Це були два дужі молодці, що дивилися ще спідлоба, як недавно випущені семінаристи. Міцні, здорові обличчя їх були вкриті першим пухом волосся, якого ще не торкалася бритва...».

Остап був ледачий до науки, в перший місяць навчання втік із бурси, три рази закопував буквар в землю і три рази купували йому новий, безбожно випорюючи. А він би закопав і четвертий раз, але батько йому сказав, що віддасть у монастир, якщо той не буде гарно вчитися. Всі покарання він зносив мужньо і ніяк не виправдовував себе.

Андрій вчився з охотою, навчання йому давалося легко. Він полюбляв ходити на різні крадіжки і був у таких випадках ватажком. Від покарань хлопець намагався ухилятися і виправдати себе.

Остап був прямодушним, сміливим, чесним і витривалим юнаком, ніколи він не боявся небезпеки й болю. А Андрій був більш чутливим, винахідливим і завжди намагався ухилятись від небезпек. Поведінка хлопців під час навчання в бурсі викликає в мене позитивні емоції. Але Остап мені подобається більше, тому що його вчинки, особливо небажання виправдовуватись, нагадують мені справжнього чоловіка. А Андрій, на мою думку, хоч і був хорошим учнем, але людиною - несерйозною і егоїстичною, бо своєю хитрістю нагадує підступного лиса, а не хороброго юнака, як личило б синові запорозького полковника.

Обоє сини дуже любили і поважали своїх батьків, і коли вони їхали на Січ, мати хотіла зупинити їх, тому кинулась до Андрія, бо побачила в його очах смуток, який він не вмів приховувати. А Остап, хоча і любив свою матір, але був більш стриманим і холоднокровним. Та всю дорогу до Січі він думав про свою нещасливу матір.

В бою брати поводили себе мужньо і витривало. Остап продумував, як йому краще вдарити й ухилитись від зайвих втрат: «... Остапові, здавалося, на віку судилася бойова путь і трудна наука вершити воєнні справи. Ні разу не розгубившись і не збентежившись ні в якій пригоді, зі спокоєм, майже неприродним для двадцятидвохрічного, він в одну мить міг виміряти всю небезпеку і всі обставини діла, тут же міг дібрати способу, як уникнути її; але уникнути задля того, щоб потім певніше подолати її...». Це характеризує його як розумну, розсудливу людину, яка керується в бою не емоціями, а розумом. А Андрій не дивився, як можна ухилиться чи краще нанести удар, він просто йшов напролом, що показує його завзятість та надмірну гарячковість.

Тарас любувався своїми синами на полі бою. Та не кожному з них судилося бути героєм в очах козаків і перед лицем Батьківщини. На Остапа налетіло багато ляхів, які взяли його в полон. Всі катування він виносив

мужньо, ні разу не скрививши обличчя, не промовивши ні звука: «Остап зносив муки й катування, як велетень. Ні крику, ні стогону не було чути навіть тоді, коли стали перебивати йому на руках і на ногах кості, коли жахливий хрускіт їх почули серед мертвої юрби найдальші глядачі...». Він помер героєм. Я захоплююся титанічною мужністю Остапа і дуже сумую з приводу його жахливої смерті. А Андрій пожалів свого ворога і не пошкодував для його хліба, бо там була полячка, яку він палко кохав, промінявши свою Батьківщину на неї: « Хто сказав, що моя вітчизна Україна? Хто дав мені її за вітчизну? Вітчизна є те, чого шукає душа наша. Що миліше для неї над усе. Вітчизна моя - ти! Ось моя вітчизна!.. І все, що тільки є, продам, віддам, погублю за таку вітчизну!» Коли зрозумів це Тарас, то гнівно сказав: «... я тебе породив, я тебе і вб'ю!» Отже, Андрій загинув від руки свого батька, як зрадник. Мені його зовсім не жаль, бо він став рабом свого кохання, а поняття «рабство» і «козак» -несумісні.

До героїв твору я відношуся по-різному. Мені подобається Остап, бо був мужнім, витривалим і чесним козаком, який помер як герой, захищаючи свою Батьківщину. Я захоплююсь його гордою незламністю. Він, разом зі своїм батьком Тарасом, на мою думку, є взірцем українського козацтва і яскравим прикладом патріотизму та мужності для нас, молодого покоління українців. А не сподобався Андрій, бо був хитрою, підступною людиною. І ці риси, на превеликий жаль, затьмарили його бойову доблесть і право називатися козаком. Він зрадив свою країну, батька та друзів заради жінки, яку любив, а це, на мій погляд, виправданню не підлягає, бо любов до жінки не можна ставити вище любові до Батьківщини. І це Андрій, як козак, мусив знати як ніхто інший.

Отже, образи Тарасових синів вчать мене мужності, сміливості, патріотизму, вмінню цінувати дружбу, поваги до батьків, любові до Батьківщини і до обранця долі. Тож я хочу бути схожою на Остапа і ні за яких обставин не хочу повторити фатальну помилку Андрія.

Додаток №8

Творча робота у вигляді поезії за повістю М.В. Гоголя «Тарас Бульба»

Робота учня 8 класу Волошина Владислава

Повернулись додому Бульбенки сини,

Які вчилися в Київській бурсі,

І неначе вони ще були школярі

Але мужні, зміцнілі і строгі.

Батько їх тут ураз засміяв

За попівськії довгії ряси,

Але старший із них, грізно враз проказав:

- Облупцьований будеш ти нами!

А тоді у світлицю повів їх Тарас

Була вона гарна й простора

Все було як колись: і мечі, і ножі

Ніби все це залишили вчора.

І тут посідали за стіл молодці

Розпочався бенкет, частування

Та зібрались в дорогу далеку вони

Тільки лиш заясніло світання.

Мовчки їхали хлопці в далекую Січ ,

Приголомшені матері криком,

Її слізьми, плачем , з яким бігла настріч,

Та й в загальному змученим видом.

Та невдовзі вони прибули вже на Січ –

Козаків незалежну державу,

Де ділами своїми треба їм заробить

Називатись козаком по праву.

А пізніше вони вже рубались в бою,

Любувався Тарас козаками-синами

Та молодший, Андрій, зрадив неньку свою,

Зрадив віру, бо вмить поріднивсь з ворогами.

А причина тому - то шалена любов

До ворожої панни-красуні

Не подумав Андрій як він зможе тоді

Подивитися батькові в очі.

Гляну грізно з-під лоба полковник Тарас

На красивого юного сина

Й не здригнувшись, убив він поганця ураз

Хоч палало вогнем його серце невпинно.

А Остапові доля судилась друга

Вмер героєм він , справжнім козаком

І Тарас відомстив ворогам за синка

Влаштувавши «бенкет» неборакам.

Сам же він головою пізніше наклав,

Не схотівши залишити люльки,

Та й на смертнім вогні був страшний ворогам

Бо дорогу він хлопцям назад указав.

Не забуде Вкраїна своїх козаків

Славних воїнів, лицарів мужніх

Як боролись вони проти всіх ворогів,

Проти турків, татар осоружних.

Ніч перед Різдвом, або вечори на хуторі біля Диканьки.

(театралізоване свято)

Дійові особи:

Солоха, Вакула, Оксана, чорт, пацюк, козак Чуб, Осип Никифорович, Дід Мороз, Снігуронька, ведучі - 2 особи.

Сцена 1

(Оформлення сцени: напис « Диканька», місяць, зірки, декорації снігових заметів. Звучить пісня групи «Дискотека Аварія» « Новий рік».)

Ведучий. Минув останній день перед Новим роком. Настала зимова ясна ніч. Виглянули зірки. Місяць велично піднімається на небо посвітити добрим людям і всьому світу. Всі веселилися, чекаючи Нового року.

Ведучий 2. Тим часом чорт крався потихеньку до місяця й уже мало рукою не схопив його, але раптом смикнув її назад, ніби обпалився. ( Чорт виконує дії, які називає ведучий. Потім забігає з іншої сторони й знову відскакує і відсмикує руки. Підбігає і раптово схоплює обома руками місяць, кривляючись, і тікає. Стає темно, у залі палає тільки ялинка.)

Ведучий 2. У Диканьці ніхто не чув, як чорт украв місяць.

Ведучий 1. Але ж яка була причина зважитися чортові на таку беззаконну справу?

Ведучий 2. А от яка: він знав, що багатий козак Чуб запрошений дяком на свято. А тим часом його дочка, красуня на все село, залишиться вдома, а до дочки - Оксани, напевно, прийде коваль Вакула, силач хоч куди. Ведучий 1. Але в таку темряву навряд чи Чуб насмілиться на нічну подорож і залишиться у будинку. А коваль нізащо не наважиться йти до Оксани. Ведучий 2. А трапилося все навпаки...

Сцена 2.

( Оксана милується собою перед дзеркалом.),

Оксана. Чому люди розносять славу, ніби я гарна? Хіба чорні брови й очі мої такі гарні, що вже рівних їм немає на світі? Ні, не гарна я! Ах, яка я гарна! Вакула(виглядає із-за ялинки).Дивовижна дівка! ( Вакула стукає, входить. Оксана перелякано повертається, ховає дзеркало за спину.)

Оксана. Навіщо ти прийшов сюди? Хіба хочеш, щоб вигнала тебе за двері? Вакула. Ні! ( мне шапку в руках) Женитися на тобі зібрався!

Оксана. Ха-ха! А черевички, які носить цариця, дістанеш? Дістанеш черевички, вийду заміж! ( Утікає).

Ведучий 1.1 раптом Вакула згадав, хто йому зможе допомогти в цій справі... Це амазонки 10 класу. ( Виступ 10 класу).

Ведучий 2. Швидко Новий рік наближається, та не швидко черевички шукаються. Поки Вакула шукає черевички, Оксана вирішила поводити хоровод. ( Хоровод « У лісі народилася ялинка».)

Сцена 3.

Ведучий 1. Мати коваля Вакули мала від роду не більше 40 років. Вона була ні гарна , ні погана на вроду. Взагалі, чекала сина додому. Адже незабаром Новий рік. ( Виходить Солоха,, виглядає сина. Стукіт у « двері» . Входить козак Чуб, обтрушується від снігу.)

Чуб. З наступаючим святом, дорога Солохо!

Солоха. Чубе, ой Чубе! Якими вітрами, якими заметілями?( знову чути стукіт).

Солоха. Ховайся Чубе! Ховайся, дорогий! Вакула прийшов! (Чуб ховається в мішок. Солоха ставить руки в боки).

Солоха. Відчинено!( Заходить дяк)

Солоха. Ой, які гості! Осип Никифорович! Прийшли зі святом поздоровити? Дяк. Так, так, чудова Солохо!( ЗНОВУ ЧУЄТЬСЯ СТУКІТ)

Солоха. Ховайтесь! Вакула прийшов! ( Він ховається в мішок, Солоха ставить руки в боки).

Солоха. Заходьте! ( Заходить чорт).

Чорт. Привіт, Солохо! ( Солоха всідається на лавці, чорт біля неї).

Солоха. Здоров, чорте! Що хочеш? Чи не з Новим роком поздоровити?

Чорт. І з Новим роком теж! ( зацікавлено тицяє на намисто ). А що це у вас , чудова Солохо?

Солоха. Хм -м ! Рука!

Чорт. Та не рука, а оце ( показує на намисто) , дорогоцінна Солохо! Солоха. Шия, а на шиї - намисто!

Чорт. А чи немає в тебе черевичків, як у цариці, незрівнянна Солохо? Солоха. ( Зі злістю) . Я тобі що, цариця? ( стукіт у двері. Чорт вистрибує і ховається в намет. Заходить Вакула.)

Солоха. Синку, чого ти затримався? ( Вмикається музика починається сценка без слів)

Ведучий 1. Вакула розповів, що шукає черевички. Але Солоха зробила вигляд, начебто про черевички перший раз чує.

Ведучий 2. Але Вакулу не проведеш. ( Вакула підкрадається до чорта і хапає його за хвіст).

Вакула. Попався! Вези мене тепер...

Чорт . Куди?

Вакула. Прямо до Снігуроньки.

Чорт. Навіщо?

Вакула. За черевичками. Де ж в наш час я царицю знайду? А дід Снігуроньки чарівник і виконує всі бажання.

Ведучий 1. Подітися нема де. І полетів чорт ... та не до Снігуроньки, а в гості до учнів 11 класу. (Виступ 11 класу) .

Сцена 4 .

Ведучий 1. Отож чорт і Вакула побували в гостях у 11 класу.

Ведучий 2. Розсекретив Вакула чорта. І давай йому моралі читати, що не

туди , мовляв, ти мене привіз.

Вакула. Все пропало, все пропало!

Ведучий 1.1 тоді чорт запропонував.

Чорт. Спробуємо ще один засіб: підемо до запорожця - Пузатого Пацюка.

Він, говорять, усе знає. (Вакула і чорт ідуть із сцени. Завіса опускається.)

Ведучий 1. Цей Пузатий Пацюк був колись запорожцем. Давно це було. А

зараз живе в Диканьці.

Ведучий 2. Пацюк, не зважаючи на невеликий зріст, був досить огрядний.

Притому шаровари, які він носив, були такі широкі, що відразу й не

зрозумієш, спідниця це в нього чи шаровари, (завіса піднімається, за

столом сидить Пацюк, а на столі миска з їжею. Чути стукіт, входить

Вакула, кланяється.)

Ведучий 1. Пацюк, певно, був дуже зайнятий варениками. Вакула. Здоров,

шановний Пацюк/ (Пацюк їсть і не дивиться).

Вакула. До тебе прийшов, Пацюк! Допоможи, зроби милість, добра людино,

не відмов, укажи дорогу до Снігуроньки. Дуже вже потрібна послуга її діда -

Діда Мороза. ( Пацюк закінчив їсти, втирає рота рушником.)

Пацюк. Так уже й бути. Дивись отуди: в школі юрба сидить і на нас зиркає.

Чимчикуй до них, нехай вони його тобі покличуть. У них це добре виходить.

Ведучий 1. Від радості на обличчі Вакули промайнула усмішка. Щодуху він

подався до вас, шановні глядачі!

Ведучий 2.1 от на його шляху зустрілися пірати 9 класу. (Виступ 9 класу).

Сцена 5.

Ведучий 1. Отож затримався в дорозі наш Вакула, що й чорта втратив. Ведучий 2. Але до нас дійшов. А от і він.(Заходить Вакула, кланяється, зал вітає його оплесками).

Вакула. Доброго вечора вам, люди добрі! Уже незабаром північ, а Діда Мороза не знайшов. Допоможіть, покличте. (Ведучі організовують зал . Всі кличуть Діда Мороза.)

Ведучий 2. Видно, не чує він вас. Ще покличмо.

(Глядачі кличуть, під музику заходить Дід Мороз зі Снігуронькою).

Д. Мороз. Ідуть годинники, проходять дні –

Такий закон природи,

І ми сьогодні хочем вас

Поздоровити з Новим роком!

Бажаємо вам від всієї душі

У прийдешньому Новому році

Здоров'я, щастя, нових сил,

Успіхів на роботі.

Снігуронька. Нехай Новий рік, який ви зустрічаєте,

Щасливим роком у ваше життя увійде.

І все гарне, про що мрієте,

Нехай збудеться і обов'язково прийде!

Д. Мороз. А, Вакула! Чув я про тебе, хоробрий ковалю. І бажання твоє не зі складних. Черевички можна і зі Снігуроньки зняти. У неї ж є й інші (Снігуронька виносить черевички на подушці, віддає їх Вакулі).

Д. Мороз. А тепер іди , Вакуло , до своєї милої. А ми будемо святкувати

Новий рік!

Ведучий 1. Зараз на вас чекає святкова дискотека!

Ведучий 2. З Новим роком!

(Починається святкова дискотека).

Кiлькiсть переглядiв: 56