Організація виховної роботи Слобідського ліцею, створення умов для виховання і розвитку учнів

з\п

Зміст виховної діяльності

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

Організувати самоврядування в класах та по закладу

Вересень

Кл. кер. 1 – 11 кл.

2.

Сформувати склад ради з профілактики правопорушень та організувати її роботу.

Вересень

Педагог-організатор,

кл. кер. 8 – 11 кл.

3.

Організувати чергування учнів по закладу.

Вересень

ЗДНВР,

7 – 11 кл.

4.

Узгодити роботу гуртків.

вересень,

січень

ЗДНВР,

кер. гуртків

5.

Продовжити роботу загону «Милосердя».

протягом року

пед. – орг.

6.

Зібрати інформацію про зайнятість учнів у позаурочний час.

Вересень

Кл. кер.

7.

Провести нараду з класними керівниками з питань планування роботи на навчальний рік.

Cерпень

ЗДНВР

8.

Організувати роботу серед учнів щодо здорового способу життя.

Постійно

педагог-організатор

9.

Провести громадський огляд умов життя та виховання учнів.

вересень,

січень

ЗДНВР,

кл. кер.

10.

Організувати роботу ШМО класних керівників.

Вересень

ЗДНВР,

кер. ШМО

11.

З’ясувати контингент учнів шкільного віку в мікрорайоні з метою виявлення учнів не охоплених навчанням.

Серпень

Кл. кер.

12.

Виявити дітей з девіантною поведінкою, поставити їх на шкільний облік.

вересень,

жовтень

ПО,

кл. кер.

13.

Відновити та доповнити списки учнів, що потребують особливого контролю протягом року: дітей – сиріт, напівсиріт, дітей під опікою, дітей з багатодітних сімей, дітей учасників бойових дій,чорнобильців, дітей – інвалідів, ВПО.

Вересень

ПО,

кл. кер.

14.

Скоординувати плани шкільної роботи з представниками поліції у справах неповнолітніх, пожежною частиною, службою у справах неповнолітніх.

Вересень

ПО

15.

Оформити класні куточки

Вересень

Класні керівники

16.

Розподілити трудові зони між класами. Акція «Я – господар ліцею»

Вересень

Директор

17.

Організувати та провести операцію: «Живи, книго!».

протягом року

Шкільний бібліотекар, учнівське

самоврядування, 1 – 11 кл.

18.

Проведення щорічних акцій: "Допоможи ближньому", «Посади дерево», «Листя», «Земля»,"Сніг".

протягом року

Учнівське

самоврядування, пед. – орг., класні керівники

1 – 11 кл.

19.

Розробити заходи щодо запобігання дитячого травматизму на навчальний рік

Вересень

ПО,

кл. кер.

20.

Скласти графік проведення відкритих виховних заходів.

Вересень

ЗДВР

21.

Проводити засідання ради ліцеюпо профілактиці правопорушень.

2 рази на семестр

ЗДНР,

пед. – орг.

22.

Організувати оздоровчого шкільного табору(по можливості) та проведення випускних вечорів.

Травень, червень

ЗДНР,

пед..– орг.,

кл.кер.

ТЕМАТИКА БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ

1 клас

  • Шестирічна дитина. Яка вона? (консультація вчителя, психолога).
  • Як допомогти дитині у навчанні.
  • Народна педагогіка, народна казка у формуванні морально-етичних цінностей у дітей.

2 клас

  • Психологічні аспекти виховання і заохочення до навчання дітей молодшого шкільного віку.
  • Щоб не згасло родинне вогнище.
  • Українські народні традиції в сімейному вихованні. Ознайомлення дітей з родиною та родоводом.

3 клас

  • Умови успішного виховання в сім’ї: єдність вимог дорослих до дітей, атмосфера злагоди і довіри.
  • Виховання самостійності, відповідальності.
  • Народні морально-етичні цінності та їх врахування в сучасному сімейному вихованні.

4 клас

  • Спільна діяльність батьків і дітей як спосіб формування морально-етичних цінностей молодших школярів.
  • Гра в житті дитини. Світ сімейних захоплень.
  • Родинне свято «Сім’я –ключ до щастя»

5 клас

  • Психолого-педагогічні особливості виховання молодших підлітків.
  • Розвиток творчих здібностей дитини у процесі спільної діяльності.
  • Союз сім’ї та школи.

6 клас

  • Сфери і специфіка спілкування підлітків.
  • Патріотичне виховання дітей у сім’ї, зв'язок поколінь, знайомство з культурою, звичаями і традиціями родини та рідного краю.
  • Формування здорового способу життя молодших підлітків.

7 клас

  • Старший підлітковий вік і його особливості.
  • Педагогіка почуттів і культура їх вираження. Формування культури поведінки дітей.
  • Духовний світ особистості. Морально-етичні цінності особистості та їх врахування в сучасному сімейному вихованні.

8 клас

  • Виховання характеру і формування моральних якостей особистості.
  • Профорієнтація і допрофільна підготовка старших підлітків; шляхи самовизначення і вибору професії.
  • Щаслива сім’я. Яка вона? (збори-диспут)*

9 клас

  • Роль сім’ї у визначенні життєвого шляху старшокласників.
  • Про шкідливі звички і роль батьків в подальшому розвитку стійкої потреби дітей щодо здорового способу життя.
  • Проблеми виховання юнаків і дівчат. Педагогіка почуттів, етика сімейних стосунків.

11 клас

  • Виховний потенціал сім’ї .
  • Виховання відповідальності у старшокласників.
  • Сім’я, освіта, вибір життєвого шляху. Державна підсумкова атестація і незалежне зовнішнє оцінювання знань

Кiлькiсть переглядiв: 184